19 februari 2013

"I will not cause pain without reason"

Igår var det dags att påbörja en ny kurs, men vi får se hur det går eftersom min studiemotivation är nere på minus. Plus alla uppsatser jag ännu har. Hur ska detta sluta?

gårdagens försök till lite studie-motivation i pausen på föreläsningen..
..fungerade dock inte riktigt..
Efter skoldagen åkte jag hem till Emilia, och så flippade vi tillsammans med Jeff Dunham ett tag innan vi bestämde oss för att det var dags att styra norrut mot Jeppis. En fin kväll blev det i Jeppis, träffade inte alla människor jag kanske hade velat, men trots det blev det riktigt lyckat!


Gick på café med en av mina life-isar och Emilia, och riktigt roligt hade vi! Är så tacksam för sådana stunder i livet när man bara får koppla bort världen runtom sig och bara spendera tid med en eller flera nära vänner. Så var det igår. Joy! 

Någon fler som skulle vilja boka in en café-dejt? 

1 kommentar: